Subject: Tsiviilkriisi ja riigikaitse seaduse eelnõu
From: "Karl-Erik Ansmann" <[email-masked]>
To: "Harju MK info" <[email-masked]>, "Tartumk info" <[email-masked]>,Pärnumk info <[email-masked]>, "virumk.info" <[email-masked]>, "Talhk info" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Tarturk info" <[email-masked]>, "Riigikohus Info mail" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 11:05:26 +0200

Tere!

Manusest leiate Riigikantseleist saadetud tsiviilkriisi ja riigikaitse
seaduse eelnõu koos seletuskirja ja lisadega.

Riigikantselei eesmärk on järgmiste nädalate jooksul saada viimane
tagasiside, et eelnõu valitsusele esitada aprillis.

Tegemist on ühe selle valitsuse prioriteediga, mis VVTP järgi pidi olema
valitsusele esitatud juba läinud aastal.

Olge head ja vaadake tervikpakett läbi, tähtaeg Riigikantseleilt on antud
hiljemalt 22. märts.

Justiitsministeerium on taotlenud tähtaja pikendamist ja kogub eelnõu ja
seletuskirja kohta seisukohti e-postile: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Anname teada, kui tuleb Riigikantseleist infot tähtaja pikendamise kohta.

Andke teada, kui soovite märkusi arutada Riigikantseleiga ning kel on
soov, siis Riigikantselei on nõus tulema teie juurde ka eelnõuga tehtavaid
muudatusi lähemalt tutvustama.

Lugupidamisega

Karl-Erik Ansmann
Nõunik | Kohtute talitus

Justiitsministeerium
Suur-Ameerika 1 | 10122 Tallinn
620 8100 |  <https://www.just.ee/> www.just.ee | @Justiitsministeerium